سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نفوذ بازار تبلیغات

در شگفتم که ارائه دهندگان این تبلیغات به چه چیزی فکر و عمل خواهند کرد. سوئیفت در دو آلبوم استودیویی بعدی خود , Folklore(فرهنگ عامه) و Evermore(همیشگی) (هر دو سال 2020) که با تک آهنگ های اصلی “Cardigan”(ژاکت کش باف پشمی) و “Willow”(بید) در رده های برتر جدول در سراسر جهان قرار دارد , با راک فولکلوریک و آلترناتیو تجربه کرد. بحث استراتژی پیامِ تبلیغاتی، موضوع اصلی ما در بحث طراحی تبلیغات است؛ پیامی که تبلیغ به مخاطب منتقل میکند از مهمترین نکات در هر تبلیغ است. 

نفوذ بازار

ضمن اینکه در مشهد و اصفهان هم بحث نفوذ بازار مطرح است و احتمالا طبق تحقیقاتشان مارکت VOD در آن شهرها فعالتر است. حتی همان رانندهای که در جاده گرسنه شده بود، هم از طریق اینترنت مسیریابی میکند، هم از سایتها و اپلیکیشنها، نزدیکترین رستوران را پیدا میکند. مجری تبلیغات محیطی مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی : اول نقطه کانونی آگهی که میخواهید مردم روی آن تمرکز کنند را پیدا کنید. در امتداد بزرگراه های مشترک به هم و طلاقی جاده ها و بزرگراه های بزرگ و همینطور تقاطع های غیرهمسطح که دو طرفه و یا سه طرفه هستند از انواع دیگری از بیلبوردها استفاده میشود که عموماً چند وجهی هستند؛ به عنوان مثال دو وجهی و یا سه وجهی هستند که بر روی یک پایه دوار و یک چرخ نقاله در حرکت و چرخش هستند.

پروژکتورهای تبلیغاتی

بنابراین استفاده از پروژکتورهای با اندازه بزرگ میتواند عامل مزاحم در دیده شدن تابلو و یا بیلبورد باشد هر قدر عرض پروژکتور در تابلوها کمتر باشد جلوه بصری زیباتری مجری تبلیغات محیطی جاده های برون شهری داشته و کمترین مزاحمت در دید بیننده خواهد بود. در استفاده از تصویر می بایست از تصویری استفاده کنید که به راحتی گویای پیام تبلیغاتی شما باشد. در چند روز اخیر به هر سینمایی که سر زدم نتوانستم «گیسوم» را تماشا کنم، به این دلیل که گفتند حداقل مخاطب را ندارد شما در جریان این موضوع هستید؟ اگر در فکر ایجاد و اداره کردن کسب و کاری هستید نباید قدرت تبلیغات در اینترنت را دست کم بگیرید. 

رتبه بندی تبلیغات

سوئیفت در رتبه بندی های مختلف قدرت مانند لیست سالانه تایم از 100 فرد با نفوذ جهان (2010 ، 2015 و 2019) و مشهور 100 فوربس (رتبه اول در 2016 و 2019) گنجانده شده است. ایران همواره در پنج رتبه مولف سینماهای جهان ایستاده است و این مسیر از دهه 40 شمسی با «خشت و آینه» و «گاو» شروع شده و تا امروز ادامه دارد. 

تا حدودی بله، هفته اول اکران نیز تعدادی تبلیغات از سانسهای ما لغو میشدند و کسی پاسخگوی این موضوع نبود و من هم نمیدانم درباره این اتفاق چه باید بگویم فقط سکوت میکنم و میدانم بیشتر از 50 سانس ما لغو شده است و در طول اکران بیشتر از 30 سالن سینما نداشتیم ، متوجه نمیشوم که این موضوع چه معنایی دارد اما می گویم «گیسوم» در اکران به حق خود نرسید، اما در جشنوارهها حرکت میکند و مسیرش را پیدا میکند.

ایمیل مارکتینگ

کسی این حرف رو میزنه که بیشترین پیشرفت تبلیغات رو کرده باشه و همه ی دنیا بشناسنش تو که کسی نیست نمیتونی بی احترامی بکنی تو بشین غرغر کن ولی با این حال اونا بالا و بالاتر میرن تو از همون رو مبل به اونا تو تلویزیون میتونی خیره بشی? دوست عزیزی که هنوز تو افکار صد سال پیش موندی کسی براش مهم نیست نظرت اوک؟ اما نباید فراموش کرد دلیل اینکه شاید محتوا با ارزش محسوب نمی شود این است که شخص دریافت کننده ایمیل جزء بازار هدف ما نیست به همین دلیل است که ایمیل مارکتینگ به این شکل هم باعث هدر رفت هزینه و هم باعث آزار مخاطب می شود؛ اما اگر با یک بانک اطلاعاتی قوی و دستچین مخاطبان هدف پیش رویم می توانیم یک دستاورد خوب از این طریق کسب کنیم. اقدام جدید بیلبورد در رابطه با شمردن استریمهای ویدیویی نیز چند سالی باعث سردرگمی این کمپانی شده بود.

مسیر تماشایی فیلم تبلیغاتی

ما در ابتدای فیلم، کاتهایی موازی از سفر، حرکت، خرد شدن، ریز شدن، پخته شدن داریم که در نهایت باعث آماده شدن یک میز غذا میشود تا مسافران دور آن میز جمع شوند. همزمان با این اتفاق مشخص میشود که این شخصیت به جز مادری که از دست داد، پدری دارد که همچنان زنده است که در ایران حضور دارد. 

حقایقی که به مرور و طی سفر بر ملا میشوند و نشان میدهند که این زن جوان به جز رازی که در مورد زنده ماندن پدر خود متوجه شده، رازهای دیگر و حتی مهمتری دارد که میتوانند نظر مخاطب را به خود جلب کنند. سینما به هر نوع فیلمی نیاز دارد،فکر میکنید این موضوع در مورد «گیسوم» صدق میکند؟ داستان «گیسوم» روایتی است که تا کنون از زوایای مختلف به آن پرداخته شده است. من هم بلینکم هم آرمی به نظر من چون از یه گروهی خوشت نمیاد باید بهش اهمیت بدی چون هم به خودت،هم به طرفداران اون گروه و خود اون گروهی که سال ها تلاش کرده تا به جایگاهش برسد توهین میکنی. 

میخواهیم به یک نفر کمک کنیم، بخاطر همین معضل، نه تنها کمکی نمیکنیم، بلکه آن چیزی را که دارد هم از او میگیریم. هزینه ساخت این سازه ها (بیلبورد های برجسته )نیاز به برآورد پارامترهای مختلفی دارد. تبلیغات

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

منبع:

 

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/