سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امنیت تبلیغات را با ما تجربه کنید

امنیت  SOC I و SOC II استانداردی برای نرم‌افزارهای حیاتی تجاری در نظر گرفته می‌شوند، بنابراین مراقب راه ‌حل‌ هایی باشید که با این استانداردها مطابقت دارند.

  • نرم افزار دیجیتال ساینیج باید بازیگران بد را دور نگه دارد
  • نرم افزار علامت دیجیتال شما باید به اندازه کافی ایمن باشد تا از یکپارچگی نمایشگرهای شما محافظت کند

مقیاس پذیری

برخی از نرم افزارهای متداول ساینیج دیجیتال برای شبکه های کوچکتر (حدود 1 تا 20 صفحه یا بیشتر) به خوبی کار می کنند. با این حال، سعی کنید فراتر از آن گسترش پیدا کنید، و اغلب گردش کار وقت گیر می شود، یا مدیریت محتوا برای مجری تبلیغاتی محیطی در کمربندی شرق طاقت فرسا می شود. حرکت از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر هر بار که از یک راه حل پیشی می گیرید، کار اضافی زیادی را انجام می دهد. با انتخاب نرم‌ افزار دیجیتال ساینیج که می‌تواند با شما بزرگ‌تر شود، از آن اجتناب کنید. راه حل های مناسب به شما امکان می دهند 50، 100 یا 1000 نمایشگر را تقریباً به همان راحتی مدیریت کنید، به این معنی که مجبور نخواهید بود در مورد رشد آن گونه که می خواهید استرس داشته باشید.

چگونه گام به گام دیجیتال را به شبکه خود اضافه کنید

یکی از درس‌های بسیاری که در طول همه‌گیری COVID-19 آموخته‌ ایم این است که بتوانید کسب و کار خود را از راه دور اداره کنید واقعاً سودمند است. این البته در شرایطی غیر از بیماری های همه گیر نیز صادق است. ساده ‌تر و آسان‌ تر است که بتوانید نمایشگرهای خود را از یک مکان متمرکز مثل ARAD DATABASE پیگیری کنید و از هر کجا که هستید تغییرات اضطراری یا به‌روزرسانی‌های محتوای لحظه آخری ایجاد کنید.

اگر می خواهید در  در دهه 2020 موفق شوید، نظارت و کنترل از راه دور دارایی های  واقعاً یک نیاز اساسی است، بنابراین مطمئن شوید که نرم افزار  انتخابی شما از آن پشتیبانی می کند.

ویژگی های پیشرفته برای تابلوهای دیجیتال

اگر جاه‌طلبی‌های بیشتری برای شبکه ساینیج دیجیتال خود دارید تا صرفاً قرار دادن محتوا بر اساس یک برنامه، چندین ویژگی وجود دارد که باید مطمئن شوید که پلت فرم دیجیتال ساینیج تبلیغات شما می‌تواند از آن پشتیبانی کند.

گزارش اثبات بازی

اگر متعهد به پخش محتوا در ساینیج دیجیتال خود هستید، مهم است که بتوانید متوجه شوید که هستید. در واقع به این تعهدات عمل می کند. به همین دلیل است که ارزش آن را دارد که روی پلتفرمی سرمایه گذاری کنید که شامل گزارش اثبات بازی خوب باشد. گزارش‌های می‌توانند به شما بگویند که محتوا چه زمانی پخش شده است، کجا پخش شده است، چه تعداد برداشت احتمالی داشته است، و انواع دیگری از اطلاعاتی که شما و هر مشتری یا شریکی می‌خواهید بدانید. اگر می خواهید واقعاً عملکرد محتوا در شبکه خود را درک کنید، این قابلیت را در اولویت قرار دهید.

برنامه ریزی خودکار محتوا + تحویل

به خصوص برای شبکه‌های بزرگ‌تر، زمان‌بندی دستی محتوا می‌تواند به دردسر بیفتد. همچنین جای زیادی برای خطا باقی می گذارد. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد مطمئن شوید که تبلیغات برای مارک های رقیب جداگانه نگه داشته می شوند، یا خواسته های تبلیغ کنندگان را برآورده کنید که تبلیغات آنها در حلقه مشابه محصولات یا صنایع خاص ظاهر نشود. و اگر یک تغییر لحظه آخری برای یک کمپین درخواست شود، ممکن است مجبور شوید کارهای زیادی انجام دهید و زمان بندی بسیاری از کمپین ها را تغییر دهید تا همه چیز مناسب باشد. با یک سیستم خودکار، همه اینها از بین می رود. شما پارامترهایی را وارد می کنید که تحت آن یک قطعه محتوا باید پخش شود و سیستم به طور خودکار زمان بندی و تحویل را مدیریت می کند. و اگر چیزی تغییر کند، سیستم از همه چیز برای شما مراقبت خواهد کرد - نیازی نیست به عقب برگردید و کل برنامه را با دست تغییر دهید.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%da%a9%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%b4%d8%b1%d9%82/