سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پشتیبانی تبلیغات چرا مهم است؟

 

اگر تبلیغات را روی تابلوهای خود می فروشید، به نرم افزار ساینیج دیجیتال انتخابی شما کمک زیادی می کند تا فرآیند فروش را تا حد امکان آسان کند  .

برخی از ابزارهای فروش، مانند خودمان، با در دسترس بودن موجودی زنده همگام‌سازی می‌شوند تا به تیم‌های شما کمک کنند تا معاملات را سریع‌تر و با خطاهای کمتری انجام دهند. اگر می خواهید تیم شما زمان کمتری را برای کارهای پرمشغله و زمان بیشتری را صرف فروش کند، به یک ابزار فروش اختصاصی نیاز دارید.

پشتیبانی از فروش و تحویل برنامه ای

یکی دیگر از ویژگی های مهم مجری تبلیغات محیطی در اتوبان خلیج فارس مبتنی بر تبلیغات، پشتیبانی از تراکنش های برنامه ای است. این به شما این امکان را می دهد که اسلات های تبلیغاتی را روی نمایشگرهای خود به صورت خودکار بفروشید، و اسلات ها به بالاترین قیمت پیشنهادی داده می شود که هر نیازی را که برای تبلیغ کنندگان در شبکه شما می خواهید برآورده می کند.

برنامه نویسی در فضای اراد دیتابیس شروع به کار می کند، بنابراین اطمینان از اینکه شبکه شما از آن پشتیبانی می کند برای حفظ موفقیت در آینده مهم است.

مثال: این کمپین از نشان می‌دهد که چگونه تراکنش‌های برنامه‌ای می‌توانند روی یک شبکه علامت دیجیتال کار کنند

بهینه سازی عملکرد خودکار + تعادل مجدد

فروش تبلیغات در اتوبان خلیج فارس به ندرت آنقدر ساده است که ما می خواهیم. شما یک معامله انجام می دهید، چند معامله دیگر انجام می دهید و ناگهان یک فرصت شگفت انگیز پیش می آید که با معاملات فعلی شما در تضاد است.

اگر نرم‌افزار شما از بهینه‌سازی بازده و تعادل مجدد خودکار پشتیبانی می‌کند، نیازی نیست از دست بدهید. در عوض، سیستم به طور خودکار برنامه شما را تغییر می دهد تا نتیجه مطلوب را برای اولویت های در حال تغییر شما ایجاد کند. اگر می‌خواهید برای موجودی آگهی‌های تبلیغاتی یک دلار برتر به دست آورید، این ویژگی‌ها بسیار مهم هستند.

پشتیبانی از انواع مختلف فروش

اگر در حال فروش تبلیغات هستید، مهم است که بتوانید به روشی بفروشید که خریداران شما می خواهند بخرند. و خریداران می خواهند به روش های مختلف خرید کنند! برخی می‌خواهند بر اساس تعداد خاصی از نمایش‌ها خرید کنند، برخی می‌خواهند سهمی از موجودی را بخرند، برخی دیگر ممکن است بخواهند تعداد مشخصی از نمایش‌ها را در حلقه صفحه بخرند.

هرچه انواع خرید بیشتری بتوانید پشتیبانی کنید، شانس بیشتری برای فروش دارید، بنابراین هنگام ارزیابی نرم افزار ساینیج دیجیتال خود به این موضوع توجه کنید.

ادغام با یک CRM خوب

ابزارهای CRM مانند قلب تپنده میلیون‌ها کسب‌وکار در سراسر جهان هستند و شرکت‌هایی که فهرست آگهی‌های دیجیتال را می‌فروشند نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اگر می خواهید بتوانید کسب و کار خود را از طریق یا هر CRM دیگری اداره کنید، باید مطمئن شوید که به درستی با راه حل فروش ساینیج دیجیتال شما ادغام می شود. چه از طریق یک ادغام بومی یا یک API انجام شود، صحبت کردن این ابزارهای مهم با یکدیگر زندگی را برای شما بسیار آسان تر می کند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3/